امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دکوراسیون اماکن اداری
نویسنده : ناصر تاریخ : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398

دکوراسیون اداری  

دکوراسیون جذاب و کار آمد در اماکن اداری و تجاری در استفاده بهینه از فضا برای کارمندان و همچنین دید اولیه مشتری شما بسیار مهم است   .آرتام دکور نکات مهمی را بر اساس تجربه های خود در اختیار شما میگذارد.

 

۱. نظم و ترتیب

حتی اگر نمیتوانید دکوراسیون خود را نو و تازه کنید سعی کنید حتما از به هم ریختگی و شلختگی دوری کنید . حتما گرد گیری را فراموش نکنید مشتری شما مرتب بودن را جز فاکتورها در نظر میگیرد ، از تل

انبار کردن وسایل در گوشه کنار بپرهیزید.

 

۲.روشنایی

ترجیحا سعی کنید قبل از شروع طراحی نور را پیش بینی کنید البته تاکید آرتام دکور نور طبیعی است چرا که مسدود نکردن پنجره ها با پرده های ضخیم در اولویت است باید شیشه ها تمیز باشند و اگر

نور طبیعی ضعیف است ، برای ساعت تاریکی از نورهای آرامبخش استفاده کرد.  فراموش نکنید اگر محصولی برای ارائه دارید نور مناسب در زیبایی آن تاثیر زیادی خواهد داشت .

 

۳.رنگ

تصور انتخاب رنگ در منزل شما کاملا متفاوت  با دکور دفتر اداری شماست .بنابراین کلی ترین پیشنهاد آرتام دکور به شما استفاده از رنگ های خنثی است مگر اینکه محصول خاصی را بخواهید بولد کنید .

 

۴.مبلمان

در اکثر مواقع تجربه ثابت کرده که هر چه مبلمان اداری ما راحت تر باشد و اینکه یکدست انتخاب شود و دکوراسیون مبلمان ما در هر قسمت متفاوت نباشد بسیار دلچسب تر است .در هر قسمت متفاوت نباشد بسیار دلچسب تر است .

 

۵.گیاهان

این آیتم نه تنها در منزل یا محل کار بلکه حتی در خیابان و کارخانه و .....بسیار تاثیر گذار است .آرتام دکور استفاده از گیاهان سبز و سروحال به طور اکید پیشنهاد میکند و تاثیر انرژی مثبت ان را تضمین

میکند.

 



:: برچسب‌ها: دکوراسیون,

آیا تنوع رنگ در بالا بردن ضریب حافظه انسان تاثیر دارد؟
نویسنده : ناصر تاریخ : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398

نقش رنگ در دکوراسیون

برای جواب به این سوال کافیست به پایان دادن یک جشن عروسی یا یک جشنواره با آتش بازی های مهیج و رنگارنگ فکر کنید، آیا این پایانی برای ساخت یک خاطره ی فراموش نشدنی از یک شب به یاد ماندنی نیست؟

 مکانیزم های ذخیره سازی اطلاعات تصویری در مغز انسان به طرز حیرت آوری با هارمونی و تنوع رنگ در محیط های مختلف تحریک میشوند و این امر باعث ثبت  جزئیات هرچه بیشتر تصاویری که در حال مشاهده هستید میشود.

 با توجه به این موضوع همخوانی و ترکیب رنگ در محیط منزل یکی از پارامتر های مهم در طراحی دکور و ایجاد خلق و خوی هرچه بهتر برای ثبت یک خاطره ی به یاد ماندنی در ذهن میهمانان شما عزیزان به حساب می آید.

 تیم دکوراسیون آرتام با توجه به دانش و تجربه ی حاصل از فعالیت در زمینه ی طراحی و شناخت دقیق از عناصر ترکیب رنگ و روانشناسی رنگها گزینه ای مناسب جهت مشاوره و پیاده سازی فضایی به یاد ماندنی در منزل شما  به حساب می آید.



:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری , دکوراسیون , روانشناسی رنگ,


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.